Hlasové služby
Pobočkové IP telefonní ústředny
Jsme autorizovaným partnerem společnosti Alcatel-Lucent pro dodávky, implementaci a servis digitálních telefonních pobočkových ústředen a aktivních prvků počítačových sítí. Technologie tohoto výrobce se v oblasti hlasových řešení vyznačuje zejména dvěma zásadními rysy.
- Umožňuje komunikaci VŠEMI existujícími protokoly a typy připojení pro přenos hlasu v libovolných kombinacích a kapacitách ( IP H323, IP SIP, IP Trunk, ISDN2, ISDN30, E1, E2, TDM, 2B+D, 3B+D, analog ….) včetně propojení do rozsáhlých precizně zabezpečených sítí.
- Veškeré komponenty jsou velmi robustní a prakticky bezporuchové. Vyznačují se výjimečnou technickou a morální životností. To je mimo jiné umožněno pravidelnými Upgrade poskytovanými výrobcem s důrazem na zpětnou HW kompatibilitu nainstalovaných systémů.
Nejlepším dokladem těchto vlastností jsou reference. Jako příklad uveďme hlasové sítě některých uživatelů v ČR: O2 – přibližně polovina sítě pevných telefonních linek, Armáda České republiky, Policie České republiky, Hasičský záchranný sbor atd… Všichni tito provozovatelé kladou důraz na 100% DOSTUPNOST HLASOVÉ SLUŽBY, to je na stabilitu, bezporuchovost a dlouhou životnost technologie do které investovali svoje finanční prostředky.
Totéž nabízíme i Vám. Hlasové systémy dodáváme ve 2 technologických řadách – Alcatel-Lucent OmniPCX OFFICE pro kapacity do 220 přípojných míst, a Alcatel-Lucent OmniPCX ENTERPRISE pro prakticky neomezený počet uživatelů.
Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise Communication Server
představuje vysoce škálovatelné řešení založené čistě na platformě softwarového serveru pro řízení multimediální komunikace s klientskými aplikacemi/terminály Alcatel-Lucent i jiných dodavatelů včetně koncových zařízení TDM, IP a SIP.
Všestranná aplikace pro zpracování komunikace přináší nejmodernější funkce telefonie pro střední až velmi velké firmy a nabízí celou řadu řešení centralizované i decentralizované IP hlasové komunikace.
Komunikační server Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise CS poskytuje stavební prvky pro
libovolné IP i tradiční komunikační platformy zahrnující nejnovější technologie na bázi Linux, XML, SIP, VXML a na otevřených standardech jako jsou protokoly QSIG, H.323, CSTA a SIP. Server nabízí obrovskou škálovatelnost, dokáže zpracovat komunikaci 10 ale i 100 000 uživatelů na několika různých místech. A navíc představuje řešení srovnatelné svou spolehlivostí 99,999% se servery největších telekomunikačních operátorů.
Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise nabízí:
- Flexibilní architekturu umožňující centralizované i decentralizované IP konfigurace s IP, IP/TDM nebo TDM terminály snižující dodatečné investice a poskytující díky podpoře otevřených standardů maximální interoperabilitu. Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise nabízí podporu SIP umožňující hladký přechod a rozšiřování v okamžiku, kdy to bude výhodné.
- Zjednodušenou správu díky stejnému softwaru v rámci celé firmy nezávisle na infrastruktuře. Alcatel-Lucent OmniVista Network Management Systém představuje jednotnou otevřenou platformu pro řízení a správu globálního IP komunikačního řešení OmniPCX.
- Sada aplikací Alcatel-Lucent OmniTouch 8400 Instant Communications Suite nabízí moderní klientské aplikace pro PC Desktop telefonii, zasílání zpráv, profily směrování hovorů a služby mobility.
- Řešení Kontaktního Centra - inteligentní třídění a distribuce volání integrováno v komunikačním serveru OmniPCX
- Inteligentní networking snižující náklady spojené s komunikací uživatelů na různých místech. Například služby inteligentní volby trasy (Advanced Route Selection – ARS) je například k dispozici ve všech bodech sítě bez nutnosti duplikovat příslušný software. Homogenní prostředí zahrnující plně propojené servery umožňuje jednoduché řízení a správu i pro ty největší konfigurace.
- Otevřenost, interoperabilita a plně integrované řešení OmniPCX Enterprise využívající otevřené standardy a nejnovější technologie představuje vysoce flexibilní řešení. Řešení Alcatel-Lucent také nabízí rychlou návratnost investic díky zjednodušenému síťovému propojení a hladké integraci do stávajícího komunikačního prostředí. K tomu přispívají také stovky aplikací vytvořených v rámci programu Alcatel-Lucent Application Partner Program (AAPP).